Oneplus Retail Store & Service Center in Bangladesh

Advertisement

Need OnePlus repair in Bangladesh but can’t find any authorized service providers or reliable technicians to fix your phone? Fret not, because we are here to provide repairs and warranty service for all OnePlus models at all our flagship branch at Contrivance International Ltd. They use only original and genuine parts provided by OnePlus.

OnePlus Authorized Service center Bangladesh

Oneplus Retail Store & Service Center in Bangladesh

 Contrivance International Ltd.

39 Level – 6; Bashundhara City Mall; Dhaka, Bangladesh

Tel: +880 1700-799098

Feel free to contact OnePlus service representatives via these channels to repair your phone.

Email: mostofa.saadi@contrivance-bd.com

WhatsApp:  N/A

They take in OnePlus warranty repairs by appointment only. Customers who book an appointment through our official channels can enjoy same-day collections for your OnePlus phone repairs.

Source n info https://www.oneplus.com/global/locations

Leave a Comment

10 thoughts on “Oneplus Retail Store & Service Center in Bangladesh”

  1. My oneplus 6t mobile display is damaged, Is it possible to to change oneplus 6t display in your service center?
    Thanks in advance.

    Reply
  2. I am Raquib from Chittagong. I want to change my Oneplus 7t pro 5g McLaren Edition display with front & Back body. I need your help.

    Reply
  3. আমার গতমাসে কেনা One plus 8T আমার ডুয়েল ব্যান্ড রাউটারে শুধু 2.4Ghzএ কানেক্ট হয়, wifi 5 Ghzএ কিছুতেই কানেক্ট হয়না। এর সমাধান কী?

    Reply
  4. ওয়ান প্লাস ৬ এর ডিসপ্লে কি পাওয়া যাবে?
    Is One plus 6 Display available in your shop?

    Reply
  5. আমি ONE PLUS 9R বিগত পাচ মাস যাবত ব্যবহার করতেছি। কিন্তু একটা বিষয় আমাকে অনেক অবাক করেছে? তা হল আমার বন্ধু আমার মোবাইলটা হাতে নিয়ে তার ফিঙ্গার দিয়ে আমার মোবাইলের লক খুলতে চাইল প্রথমে তার বৃদ্ধাঙ্গুল দিয়ে চেষ্টা করল হলনা পরে তর্জনী আঙ্গুল দিয়ে টাচ করার সাথে সাথে লক খুলে গেলো… সে নিজেই অবাক হল এবং পরে আমি নিজে সহ আমার অন্যান্য বন্ধুরাও অবাক হল..সে পরবর্তীতে অসংখ্য বার তার তর্জনী আঙ্গুল দিয়ে আমার মোবাইলের লক খুলে দেখাল যা খুব দুঃখজনক। ওয়ান প্লাস এর মত এত ভালো একটি ব্র্যান্ডের মোবাইল এর যদি এই অবস্থা হয় তাহলে আমাদের হাতে থাকা মোবাইলের অনেক গুরুত্বপূর্ন তথ্য যেকোন সময় অন্যের কাছে চলে যেতে পারে..আমি খুব বিব্রত এবং হতভম্ব। আমি এখন কি করতে পারি যানালে খুশি হব অন্যথায় আমি কোম্পানির নামে মামলা করতেও পারি। ধন্যবাদ..

    Reply